onsdag 21 september 2011

Vill inte

...undanhålla Er den stora glädjen att få återse den så hett efterfrågade mus-muggen.

Man kan tydligt se resterna efter cappuccinon på muggens insida.
Som kanske den skarpsynte kan se, så fungerar den alldeles utmärkt inte bara med vanligt hederligt kaffe, utan även tillsammans med nymodigheter som cappuccino.


När jag ändå är på gång med att sprida glädje, så passar jag på att visa er min snygga hatt. Men, vad som är väldigt svårt att förstå, är att chefen har förbjudit mig att bära den utanför hemmets väggar!?

Ja, det var väl det om detta.

20 kommentarer:

  1. Ja tänk vad man kan få uppleva med BredBandsBolaget!

    Sätt hatten på Chefen och bär ut henne utanför hemmets väggar! En så omtänksam gest måste rimligen få henne att tänka om!

    SvaraRadera
  2. Ja nog f-n får man uppleva mer än vad man kanske inte alltid vill, med Bredbandsbolaget!

    Jag kanske inte tidigare har nämnt att chefen tränar karate...

    *tänker på konsekvenserna*

    SvaraRadera
  3. Så Du får alltså bara vara lite i hatten när Du är inomhus?

    Det är inte lätt att vara karl för sin hatt då...

    *ser bekymrad ut*

    SvaraRadera
  4. Mjae, jag får inte ens vara i hatten utan högljudda protester!

    Men jag brukar smyga in i klädkammaren när chefen är i skolan, och vara lite i hatten. Då är jag karl för min hatt...

    *ler lite fånigt*

    SvaraRadera
  5. Självklart ska kapsylen sitta på pallet vid varje tillfälle det ska till utomhusaktiviteter.
    Chefens ord väger i det här laget inte tungt.

    *Ser avundsjuk ut*

    SvaraRadera
  6. Tycker man nog ja... Men, chefens kunskaper i hennes idrottsutövande väger däremot väldigt tungt!

    *skruvar oroligt på sig*

    SvaraRadera
  7. Jag såg ett lite nätt höstprojekt som jag tror du kan ro hem. Chefen kan också delta och visa att hon kan. På med tweed-kostymen, vitskjortan, slips och inte minst den eleganta sommarhatten och intag hedersplatsen medan chefen ägnar sig åt ett par veckors mängdträning!

    http://www.blocket.se/stockholm/Singo_eka_36200169.htm?ca=12&w=2

    SvaraRadera
  8. Nja... hehe... hon har ju Molly att ta hand om. Dessutom så är den av alldeles för ny "modell", hade det varit en hederlig Singösnipa så vore det en annan femma.

    *drömmer sig tillbaks*

    SvaraRadera
  9. Tungt i idrotten ja, men du väger väl oxå tungt?

    *Drar mej till minnes*

    SvaraRadera
  10. *harkel*

    Annars mår du?

    *små visslar*

    SvaraRadera
  11. Hemma mår dom bra, o bilen går fint

    SvaraRadera
  12. Jorå, det knallar och småspringer allt!

    SvaraRadera
  13. Mors.

    Och läget är under kontroll?

    SvaraRadera
  14. Mors.

    Jorå, lite snärjigt bara, men det går väl över.

    Durå?

    SvaraRadera
  15. Tja, slit och släp, som vanligt...

    SvaraRadera
  16. Ja tänk, det är då ett ständigt slit och släp...

    SvaraRadera
  17. Ja, som tidigare så träffande har uttryckts:
    Slit o släp o allt ska man göra själv.

    *Ser trött ut*

    SvaraRadera
  18. Jo du Gösta... Det uttrycket är väl inte helt obekant för dig kan jag tänka. =)

    *kopplar av med en kopp java*

    SvaraRadera
  19. Humhum, målar vidare.

    *Med vita fingrar*

    SvaraRadera
  20. Ingen panik för min skull Gösta, jag har tålamod och kan se på när andra arbetar i timmar.

    *tar en påtår*

    SvaraRadera