tisdag 3 maj 2011

Variation på ett tema

14 kommentarer:

  1. Jaha, och det är full rulle som vanligt?

    Eller fulla rullar kanske...

    SvaraRadera
  2. Mors.

    Jorå, snart så är det ena och det andra, kanske mest det ena, eller om det nu var det andra...

    Man kan ju inte hålla reda på alla detaljer.

    SvaraRadera
  3. Oj, har bara en vanlig jäkla ambassadör 6000. Så fräck. Tänkte mig en stor jäkla rulle för Tuna och Svärdfisk, mendet är klar overkill för makrill. Vi hörs idag, Uno

    SvaraRadera
  4. Ja du, ibland hänger det inte på storleken, utan på... Äh, det kan väl vara.

    Nu går horngäddan till, och jag som vill bottenmeta skädda!

    Oki doki.

    SvaraRadera
  5. De duger nog att bända upp dasslocken med de där!
    :O)

    SvaraRadera
  6. Vad fiskar du efter nu då badaren?

    Jaja..Dagarna rullar på...

    Hoppas allt är väl?

    *tisdagskramar*

    SvaraRadera
  7. BB: Dasslocken...

    Vilka dasslock?

    *fattar inte vad han menar*

    SvaraRadera
  8. Ullis: Allt, men man får se upp så man inte torskar!

    Jorå, idag har det varit full rulle i tvättstugan.

    Allt är fina fisken.

    Hehehe fy farao vad vitsig jag var nu då!

    SvaraRadera
  9. Jaha.. Det ska fiskas surströmming ser jag..
    Nåja.. Jag hoppas att du får bra lycka med den för nu ska jag soova mig..

    Haré allt vad du kan..
    ;o)

    SvaraRadera
  10. Men Göööta Petter, har du hittat ur traktorn!? =)

    Nja, det ska inte fiskas än på ett tag. Molly vägrar att ens doppa kölen i plurret när det är så kallt. Sov gott.

    Haré

    SvaraRadera
  11. Plattfiskarna du ska fightas med bör väl ha minst den storleken eller fördrar du modell inläggsula? =D

    SvaraRadera
  12. Aha, du menar sååå! =)

    Ja jo, men eftersom vi har ett ord i svenska språket som heter lagom, kanske man bör använda det i detta sammanhang. För någon "storfiskarvals" vill vi ju inte ha.

    Så,lagom är nog bäst.

    SvaraRadera
  13. Nu vill jag ha variation på inlägg...Hörru..

    *går och rullar köttbullar*

    *kramar*

    SvaraRadera