lördag 30 april 2011

Om ni inte visste det tidigare


Trevlig Valborg.

22 kommentarer:

  1. Otålig...

    Jag, nähä då.

    SvaraRadera
  2. Men... Molly då?

    Ska inte hon få ligga också? Ja, i sitt rätta element alltså...

    SvaraRadera
  3. Mors.

    Jorå, men hon tycker att det är alldeles för kallt i vattnet. Så hon gör som chefen ... slappar och inväntar varmare vatten innan hon vill doppa sig!

    SvaraRadera
  4. Mmm.. Jag trodde ju kanske att det var hon men nu hade jag fel tydligen..

    NÅ.. Har du varit brandvakt hela natten eller..?

    Nu är jag här och jag önskar dig en sån där bra 1a maj..

    Haré allt vad du kan..

    SvaraRadera
  5. Hon? Vem trodde du att hon var sa du? =)

    Hon och hon håller sig på torra land ett tag till ... tror jag. Men osvuret är nog bäst tror jag...

    Brandvakt har jag inte varit ... nä.

    Men så glad jag blev att se att du inte hade glömt oss andra stackare för ert kafferep! =)

    Haré

    SvaraRadera
  6. Äsch..Jag vill ju se en filmsnutt när du sätter på...ehum sätter i Molly..Inte nån där nån främling blir påsatt..ehum isatt menar jag..

    Jaja,lika bra att du väntar..Här har det haglat i dag:-((

    *kramelikram*

    SvaraRadera
  7. Var sak har sin tid, och Molly´s tid den kommer när den kommer, och inte en dag tidigare!

    Nu på eftermiddagen fick vi gratis biltvätt. Molly fick en dusch, och chefen shoppade släpandes runt på sin fader in och ut i affärer.

    Varför hon släpade runt på farsan, får du försöka fundera ut själva.

    Haaaré

    SvaraRadera
  8. Måååååndag... ?

    Nu hoppas jag att det är så idag för annars kommer det att bli så fasligt jobbigt i min värld då det inte finns en endaste dag som går att stryka i veckan.. !!
    Nåja.
    Hoppas att livet är kanon och att soolen skiner på dig..

    Haré allt vad du kan..

    SvaraRadera
  9. Sorry, men det är inte måndag idag...

    Den verkliga Måndagen med stort M. inträffar istället imorgon.
    So it shall be written, so it shall be done!

    Inte behöver du stryka någon dag för det, kalla bara dagen för "lill" måndag, och gå vidare som om inget har hänt. För sanningen är ju att - inget har ju hänt som ändrar det faktum att det behövs fler måndagar i veckan.

    Haré

    SvaraRadera
  10. Duktig kranförare. Mjuk landning. Skönt att bo där nere va`? Här är det isiga vindar. Men snart blir det väl störhett. Man måste gilla läget. Kul med en båt som snart ska i sjön.

    SvaraRadera
  11. Jo de är fingerfärdiga de där krangubbarna. =)

    Det har varit några sköna dagar, men idag så var det minsann inte speciellt sköna vindar som blåste över hamnen. Så jag packade ihop och drog hem till mitt lilla hem, där jag bor i mitt hem.

    Visst är det kul att ha tillgång till båt när man bor vid havet.

    SvaraRadera
  12. Här blåser grov MÅNDAGSvind..hehehe..

    MÅNDAG...MÅNDAG...MÅNDAG...MÅNDAG..Och sen kommer tisdag *visslar*

    *goa MÅNDAGS KRAMAR* *fniss*

    SvaraRadera
  13. Du måtte har blivit väldigt BLÅST (undrar om hon inte är blondin) som på fullt allvar tror att det är måndag! Om det vore det så skulle jag ju haft tvättid idag - eftersom jag inte har det, så betyder det att det INTE är måndag... Fattaru?

    *Bah...fruntimmer*

    SvaraRadera
  14. Nää...Jag är ett måndagsexemplar...moahaha..

    *fortsatta måndagskramar*

    SvaraRadera
  15. ...är inte alla blondiner det? Hehehehe

    SvaraRadera
  16. Jamen... jag är inte blond (längre) Men ett måndagsexemplar likt förbannat..hehehe..

    "skrattar bäst som skrattar sist"

    *mera MÅNDAGS KRAMAR*

    SvaraRadera
  17. Ränderna går aldrig ur vet du väl, en gång blondin, alltid blondin!

    *ser säker ut*

    SvaraRadera
  18. *ser osäker ut*

    *MÅNDAGS KRAMAS fortfarande* *fniss*

    SvaraRadera
  19. Här ska du f åen liten trevlig läsning. Novellen var en av dem man fick som kurslitteratur på den tiden gymnasiet ägnade sig att lära ut väsentligheter som till exempel att måndagar kommer alltid efter söndagar och söndagar föregår alltid måndagar men ibland händer det att söndagar föregås av söndagar.
    http://riowang.blogspot.com/2010/04/never-come-monday.html

    SvaraRadera
  20. *ser ännu säkrare ut än tidigare*

    SvaraRadera
  21. ...så ja, nu har jag tagit del av novellen. =)

    SvaraRadera