fredag 7 augusti 2009

Om att få något gjort

Ser ni vad jag har gjort..?


Näh just det, inte ett skapandets något!
Värmen söker mig som han sa, man (jag) orkar inte ens tänka på det som bör fixas på min ögonsten.
Blir så att man (jag) tar ut henne en sväng på havet, mest för att både hon och jag ska få lite variation i tillvaron.
Fiska är inte att tänka på, det är för varmt i vådiset för det, och för att segla så behövs i alla fall lite mer vind i seglen så att säga.
Jämmer och elände, tur att man har nära till att kyla ner sig, så då får det väl bli som igår - kaffe med dopp...

6 kommentarer:

  1. Du får fiska djuuuupt! Där är det trivseltemperatur för torskarna!
    :O)

    SvaraRadera
  2. Problemet är att det inte är så djupt söder om bron, runt 5 meter som mest 10 meter på svenska sidan. Man måste upp strax söder om Ven för att hitta djuphålen, det är en bit att gå, man hinner väl "flyta" bort innan man kommer fram. Ursäkta den dåliga vitsen... =)

    SvaraRadera
  3. jag kan ju inte heller säga att jag tycker att din roliga lilla manick.. Du vet en sån som jag inte kan ha.. Visar på att du kommer att få sååå mycket svalare i alla fall de närmaste dagarna....

    STACKARS DU!

    SvaraRadera
  4. *suck*
    Jo, jag har noterat det... :-(
    Hur ska detta sluta..?
    Visst är det synd om mig!

    :)

    SvaraRadera
  5. Om de kan va till nån glädje,
    kan je meddela att värmen skall
    fortsätta ända in i Oktober.

    *går in i en kall dusch*

    SvaraRadera
  6. Tack ska du ha... Men var den informationen verkligen nödvändig... Tycker du?

    *öppnar en kall öl*

    SvaraRadera