tisdag 8 september 2009

Lek med mobilkamera


Original.




Serieteckning.

Slut.

26 kommentarer:

  1. 00.40 ?!?!?!?

    svårt att sova om nätterna ?

    livet

    SvaraRadera
  2. Tagit del men ej föstått. =:)

    SvaraRadera
  3. Vadå natt?! 00,40 har ju kvällen bara börjat.

    Då e vi två Gösta, ja som inte fattar alltså...

    =)

    SvaraRadera
  4. Så kanske man kan se den som ja...

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det känns bra att folk har nåt vettigt att syssla med.

    Jorå...

    SvaraRadera
  6. Där satt den!

    Varför lägger man ut så meningslösa inlägg..?

    Mycke man inte vet, men gärna skulle vilja veta.

    SvaraRadera
  7. Hmmm... Bor du i närheten av Lennart ibland eller är det något annat som är galet??
    Honom var jag ruskigt orolig för här för några dagar sen men det verkar som om det har ordnat till sig men jag ser ju att det kanske smittar..
    =/

    Joo men så här lite senare när jag har tittat en stund så kan jag nog kanske se det konst..iga i det hela..

    Ha en bra kväll..

    SvaraRadera
  8. Serieteckningen var grymt cool.
    Ett riktigt konstverk.
    Bra där, Badaren :)

    SvaraRadera
  9. Mingla: Närheten och närheten, allt är ju relativt, det är väl bara en c:a 50 mil eller så mellan Lennart och mig... :)

    Konst ja, visst ser det konst-igt ut...

    Tjena hjärtat: Män kan som du vet, men konstverk var kanske att ta i ... eller? :)

    SvaraRadera
  10. Tjohoo på dig du..

    Jag har lite ordtorka så jag säger inte så mycket mer men jag önskar dig en bra dag på alla vis..
    ;o)

    SvaraRadera
  11. Tjohoo på dig själv du! :)

    Ibland är det bara så att man inte ens finner ord...

    Ha re

    SvaraRadera
  12. Men o andra sidan, munhäfta är väl inte din
    starkaste sida, eller?

    SvaraRadera
  13. Det är en sida som ligger i släkten märker man... =)

    SvaraRadera
  14. Häftigt, Badaren! :-)
    Kreativ bildbehandling är kul - har du Photoshop?

    F ö kan du nu sluta vänta på Unge Älskaren - du kan läsa om honom på Hemligheter!
    Hoppas du blir nöjd ;-)

    Ha det gott, och förlig vind (om sådan vind är önskvärd)!

    SvaraRadera
  15. Hoppas du inte haltade på återvägen :)

    SvaraRadera
  16. Jo ehh, i all upphetsning över den unge älskaren, glömde jag att svara på om jag har Photoshop, jo det har jag ... nog, men vet inte riktigt hur jag ska använda den. Du får väl ge mig en lektion i den ädla fotoförvrängar konsten... :)

    SvaraRadera
  17. Öppna ett foto i Photoshop (Arkiv - Öppna), gå några snäpp högerut från Arkiv och klicka på Filter.
    Under Filter finns skärpefilter och mkt annat användbart, och så finns det "konstnärliga" filter, som t ex Våt pensel, Impressionism och väldigt många andra. Det är bara att klicka och prova, och testa olika inställningar i de olika filtren.
    Mycket nöje! :-)

    SvaraRadera
  18. HEEEEJ på dig du..

    Mår du bra? Jag hoppas att du gör det och att det blir en torsdag som aldrig förr..
    ;o)

    Ha en bra dag nu på alla vis..

    SvaraRadera
  19. Trött, nu är jag såå trött... Photoshop är inget för mig kan jag konstatera efter idogt kämpande blev det ... inte ens en tummetott! :)

    VA! Är det redan torsdag..? Jaha, det är väl bara att gilla läget förstår jag, och visst ska jag både må bra och ha en bra dag... Du med hoppas jag. :)

    SvaraRadera
  20. Oroa dej inte för morgondagen,
    i övermorgon är den över.

    SvaraRadera
  21. Men så är det ju, så klok du är Gösta!

    SvaraRadera
  22. Sen kan jag la säga som de er,
    Roslagen bjuder på sitt mest strålande väder,
    +20 strålande sol o en liten wirre in glaset.

    Kan man må bättre?

    SvaraRadera