tisdag 19 april 2011

Kort rapport

Idag monterades handtag på luckornas insida. (se bif bild 1 och 2) 



I morgon skall låsen monteras. 
Låset till vänster skall monteras på insidan av luckorna, 
och följaktligen så ska det nya blanka låset logiskt nog sitta utvändigt. 


Har jag sagt att jag investerat i ett tallriksankare? 
Om inte så har jag gjort det. (se bif bild)


Kursen är nordlig, om nu någon trodde något annat. (se bif bild)


Dessutom meddelas att vinden är gratis, så länge det nu varar.

16 kommentarer:

  1. Jamen kolla..
    Den killen behöver inget handtag och han har inga låsningar heller.. Tom tallrik har du om det skulle knipa och joooo... Sörmland ligger nog norrut om jag inte misstar mig.. =) Om jag inte minns helt galet så har Lennart och Barbro en kaffekopp som står tjudrad vid kollo så du är nog på rätt spår.. Med andra ord är du inte ute och seglar..
    ;o)
    Nååå Hur gick det med måndagen igår.. ??

    Haré allt vad du kan..

    SvaraRadera
  2. Det är till att ha ett projekt. Härligt! Man ska ha något riktigt kul som man brinner för att syssla med. Då håller man sig frisk. Då är man viktig och kan inte bli sjuk och dö. För man har inte tid. Det är så mycket vatten på dn blogg. Det känns som det gungar.

    SvaraRadera
  3. Mingla: Här ser du en som inte har brist på handtag. Men jag låser mig inte till ett ankare, närå, man bör ha minst två det gäller också kaffekoppar. Här vilar inga snedseglare, här tar vi kurs på ... tja, säg det.

    Måndagen var prefa!

    Haré

    SvaraRadera
  4. Helena: Man ska alltid ha något i pipeline, annars så finns det risk för att bli angripen av latmasken. Just så är det, man ska inte ha tid att dö, och sjuk är något som gud förbjude ... har jag hört.
    Har man vågor i håret, mjae, det har jag ju inte, men vatten i knäna känns det som under stundom så känns det rätt men vådis vådis every where!

    Gungeli gung!

    SvaraRadera
  5. Det blir ju riktigt snitsigt!
    :O)

    SvaraRadera
  6. Trodde du inte att det skulle bli det?

    Här ser du en som inte missade allt för många slöjdlektioner ... tror jag.

    La du märke till att jag inte skrev att jag tagit bilderna med min SANYO Xacti sh1, bra va?

    SvaraRadera
  7. Tja, då får vi hoppas att dina planer går i lås i morgon. *kiknar av skratt*

    Men vad ska Du käka på när Du kastat ankaret i sjön? *ser undrande ut*

    SvaraRadera
  8. Klar dom går i lås, varför skulle man annars få med nycklar? *ser frågande ut*

    Vem har sagt att jag ska kasta ankaret i sjön... Du tror väl inte att jag köper dyra ankare, för att sen slänga dom i sjön, jag slänger inte ett ankare över-bord. *stirrar*

    SvaraRadera
  9. Vad tog du bilderna med för kamera?
    *tjuter av skratt*

    Blir så sugen när jag kommer in här...Ja på att åka båt menar jag förstås;-))

    Det blir så bra så.Det märks att du fortfarande har slöjd..hehehe..

    *i kväll blir det kramar hemifrån*

    SvaraRadera
  10. Har jag glömt att säga det... Oj då, jo förstår du, jag tog dessa fantastiska bilder med min lika fantastiska SANYO Xacti sh1.
    *hur kunde jag glömma att berätta det*
    Sugen är bara förnamnet, jag äntrar Molly sugen som fan varje dag, måtte hon snart komma ... ja i sjön alltså ... vad trodde du?
    Slöjd is da shit you know!

    Hemmmifrååån... De va som fan, det tar sig som ... ja det kan väl vara.

    Haré

    SvaraRadera
  11. Vet du vaaaad..Hemma på vår gata i staaan...

    Nämen alltså...Om du får lust...Så kanske jag också får lust...Jag menar,om du får lust att blogga på ab...Så kanske min lust också kommer..Ja att blogga igen..

    Hm...Undrar om badaren förstår något alls utav detta?

    Jag menar att det var jäkligt kul när du var på ab-bloggen..Så äre..
    *kramar förstår han väl i allafall*

    SvaraRadera
  12. Goood Mooorning Ullis!

    Tagit del och förstått, hemma, vår, gata, staaan.

    Lust får jag till mycket ... dagligen. Men blogga på en stolleportal som tillhandahålles av norska normän är något som inte innefattas av mycket. Jag är tacksam för att jag hann med att blogga där innan det fullkomliga förfallet satte in, men allt kommer till slut till vägs ände. Jag har gått vidare med mitt bloggande, och trivs alldeles utmärkt med det. Men du Ullis, du hittar ju hit, så det är ingen ko på isen som man säger. =)

    Haré

    SvaraRadera
  13. Tjoooho..

    Jamen jooo.. Det är en bra dag idag även om du inte riktigt har kommit på det så är dagen kanon.. =)))

    Haré allt vad du kan..

    SvaraRadera
  14. Tjohoo påré själv du.

    Jorå nog har jag märkt att det är en ny dag som stundar, och visst har den förutsättning för att bli hyfsad allt.

    Klart jag ska haré, hoppas du också kommer att haré! =)

    Sa jag haré?

    SvaraRadera
  15. Mors.

    Se till att läget inte blir låst nu...

    *tjuter av skratt*

    SvaraRadera
  16. Mors.

    Närå, som före detta "nyckelbarn" är man betrodd med nyckel ... surrö!

    *skakar trött på huvudet*

    SvaraRadera