tisdag 5 april 2011

Lunchdate

12 kommentarer:

  1. Hoppas maten hon bjöd på smakade!
    :O)

    SvaraRadera
  2. Den var utsökt god, så välkomponerad, så vällagad, så otroligt... 'harkel' ...ja du vet.

    SvaraRadera
  3. Näh...

    Nu är Du väl ute och cyklar ändå?

    *kiknar*

    SvaraRadera
  4. Visst var jag det, rätt långt också... Men vad gör man inte för lite gratis käk? Dessutom hade vi väldigt trevligt, dock tog jag mig ingen jamare, utan höll mig till vatten.

    SvaraRadera
  5. Det var som katten...Vilken söt lunchdate;-)

    Ja du får ha det så bra nu då i din morgonrock i morgon;-))

    Själv har jag en dödsångest som skulle göra Bergman överförtjust om han forfarande levde;-))

    *lämnar en massa goa kramar så att du klarar dig ett tag framöver i allafall*

    SvaraRadera
  6. Jo du, hon är allt en riktig lite goding!

    Du behöver säkert inte oroa dig, tänk på mig istället, som får gå byxlös... *ser orolig ut*

    Haré

    SvaraRadera
  7. Hehehe..Ja nu kommer jag ju bara att ha en byxlös badare på näthinnan..Ok..Du fick mig på andra tankar i allafall..Bra där;-))

    Men du kunde gott ha bjudit på en kram också..Tänk så många kramar som du har fått av mig.Jaja..Tänk inte på mig föralldel bara...som snart ligger på slaktbänken...(vadå dramaqueen?)

    *kramas generöst medans jag fortfarande kan*

    SvaraRadera
  8. Bah! Slaktbänken vad är det mot att behöva gå på lunchdate med fröken Smilla BYXLÖS...

    Tänk sen på att jag ska cykla BYXLÖS genom sta´n!

    Ok ... kram dåda!!!

    SvaraRadera
  9. Vilken tjusig lite tös.. Det var liksom något djuriskt över henne.. =))) En riktig Puma..

    Nåja.. Jag tror att du ska haré bra idag så jag är inte så orolig över dig..

    Haré

    SvaraRadera
  10. Mors.

    Jo du, den kattan är något extra. Jag som normalt inte är någon "kattmänniska" kan inte annat än gilla henne. När jag kommer in i hallen kommer hon som skjuten ur en kanon farandes så mattorna hänger som tavlor på väggarna. Under tiden jag klär av mig, ligger hon på rygg vid mina fötter och skriker och jamar så grannarna måste tro att jag trampat henne. Hon tystnar först när jag tar upp henne Som sagt, jag gillar den katten.

    Haré

    SvaraRadera
  11. Smilla Katt hälsar att hon är hedrad över uppmärksamheten och undrar om du inte har nåt "ute" att erbjuda. Hon uppträder gärna som både gräsklippare och kölhalare.

    SvaraRadera
  12. Åh! Det är jag som känner mig hedrad över att få den stora ynnesten att luncha med damen. Däremot kan jag dock ej uppfylla övrig önskan.

    SvaraRadera