måndag 6 juni 2011

Idag har jag

...bryggseglat. Det blåste smådjävlar i sundet idag, 
så jag bestämde mig för att göra nytta istället för att slappa till havs...



Ser ni så fint jag har gjort?
Men ser ni inte att jag trots den hemska hettan slipat grabbräckena!?
Här sliter man i sitt anletes svett, och ni bara struntar i hur fint det blir.
Eller ja, kommer att bli när jag är färdig med dem.
Jag avstod att olja in dem idag, för DMI hotar med eventuell åskskur i kväll. Bäst att jag påpekar det, annars så hackar ni väl på att räckena inte ser färdiga ut.

10 kommentarer:

  1. Här har vinden börjar reta upp sig och blivit rätt gruffnödig. Bara så där för att få utlopp för aggressionerna slängde den min intet ont anande t-shirt i balkonggolvet. Och tröjstackarn som inte hade hunnit torka än!

    * mummel *

    SvaraRadera
  2. Vart är världen på väg frågar man sig, ska man inte kunna lita på vinden än sin gång, vad kan man då lita på!?

    Vojne Vojne, ur led är tydligen inte bara värmen, utan även vinden...

    *instämmer i mumlandet*

    SvaraRadera
  3. Emellanåt försöker jag kommentera här, men det funkar sällan...

    Antingen är jag dum eller också fastnar jag i nåt genitaliskt stollefilter.

    Det kan möjligen vara "och"...?

    SvaraRadera
  4. Mja, ska jag vara snäll eller ärlig tycker du? =)

    Ok, så här är det... De flesta har inga som helst problem att kommentera här, men det betyder nog inte att du gör fel *Tjuter av skratt* utan att du bara har lite otur.
    Meeen så mycket roligare det blir när du äntligen lyckas!

    SvaraRadera
  5. Så bra att du inte var snäll, då hade jag blivit tvungen att larma ambulansen och det är ungefär lika besvärligt som att kommentera eftersom jag inte vet var du bor...

    SvaraRadera
  6. Hehe, men jag var ju snäll... Törs inte tänka på hur du skulle reagera om jag var ärlig! =)
    Men du, jag bor ju både hemma och på Molly. Säger man så, ja att man bor på någon, eller ja något då da!

    SvaraRadera
  7. Det blir kanonfint :)
    Ser fram emot det färdiga resultatet.
    Trevlig kväll.

    SvaraRadera
  8. ÄNTLIGEN!

    Tack, det kommer att bli väldigt fint, ja så fint det nu kan bli för allt trä har varit ruskigt eftersatt. Men en gör så gott en kan vettu!

    Haré

    SvaraRadera
  9. Du har varit ovanligt slipad idag alltså?

    Det trodde man ju var omöjligt...

    *ser förvånad ut*

    SvaraRadera
  10. Nja, jag ska säga som det är... Det är musen som gjort det mesta jobbet, jag höll den bara i ett stadigt grepp.

    *nickar*

    SvaraRadera