fredag 25 mars 2011

Disktjuvar - finns dom

6 kommentarer:

  1. Hittar du tjuven så skicka hit den! Jag lovar att inte yppa för någon myndighet att den vistas här så länge tjuven fortsätter stjäla disken!

    SvaraRadera
  2. Det hade jag gärna gjort, men...

    Den/det/de är ju tyvärr OSYNLIG!

    SvaraRadera
  3. Jamen jag blir ju nästan rörd till tårar....
    Jösses så fint det blev..

    Jag vill också ha en sån som gör sånt i min familj.. Kan jag få låna din tjuv kanske??

    Nåja.. Haré allt vad du kan..
    ;o)

    SvaraRadera
  4. Men visst ÄR d e t f i n t..?

    En "sån" önskar man att alla som vill skulle ha, men...

    Problemet är att jag inte har en susning om vem en "sån" är, för en "sån" syns inte.

    Plötsligt händer det bara, det är vad jag kallar - magiska under!

    Haré

    SvaraRadera
  5. DU!!!!
    Va f*n gör jag uppe så här dags????

    Jag tror att jag går och lägger mig igen.. Knöligt det där med sommartid men ganska skönt när man väl kommer in i den..
    ;o)

    Haré allt vad du kan

    SvaraRadera
  6. Tja, du har väl inte kommit i säng ... än ... eller?

    Övergång till sommartid 'is da shit' tycker jag, för då kommer vi hux flux en timme snabbare till min älskade måndag! Fattaru?

    Haré

    SvaraRadera