måndag 14 mars 2011

Liten film

12 kommentarer:

  1. Trevligt!
    Fast själva Badaren borde ju ha varit med, kan man tycka. ,-)
    :O)

    SvaraRadera
  2. Såg du inte honom, det var han som vinkande från toppen av Turning Torso!

    :-)

    SvaraRadera
  3. Nejmen vad bra..Jag hade tänkt gå och se
    "The swan" på bio men nu slipper jag ju det ;-))

    För denna vackra film får du ett STORT fång med...

    *goaste kramarna som går att få ;-)*

    SvaraRadera
  4. The Swan kan slänga sig i väggen!
    Det här kallar jag för en riiiktig film deee...

    Dom kramarna var jag faktiskt värd, ja om jag får säga det själv, och det får jag ju. :-)

    SvaraRadera
  5. Ja.Lägg gärna upp fler filmer så sparar jag in lite biopengar..hehe..

    Men du...Ska du aldriiig komma tillbaka till Ab-bloggen? Du behövs där...

    *nattkramar ifrån en totalt utpumpad Ullis*

    SvaraRadera
  6. Många spännande filmer kommer det att bli, bara Molly kommer i sjön.
    Angående AB, så med tanke på hur "högerspalten" artar sig, så har jag inga större förhoppningar på något "Return to Sender" utan mera som att "Badaren has left the building." :-)
    Du hittar ju hit, jag hittar till dig, och här slipper man hetsa upp sig på stollarna, så vad är problemet?
    *utpumpad ... hur menar hon då?*

    SvaraRadera
  7. Godmorgon!
    Eftersom jag är lite perfektionistiskt lagd så måste jag härmed rätta mig själv..Filmen jag nämnde heter "Black swan"...

    Ha nu en fin dag.Själv ska jag bjuda på en fiskehistoria i min blogg;-))

    *goa tisdagskramar*

    SvaraRadera
  8. Mors.

    Jaha, jaså den... Mja den ligger nog också i lä, i alla fall när det gäller bästa foto! Sådeså.

    Fiskehistoria... *ilar över*

    Haré

    SvaraRadera
  9. Vilket tunggung.... =)
    jag är djupt imponerad.. Av musikvalet i alla fall..
    ;o)

    Jag drar.. Det är veterinärer och fårskallar om vart annat idag..

    Haré =)

    SvaraRadera
  10. Mors.

    Joru, här ser du som kan det här med gung... Ja, eller hur det nu var?

    Haré

    SvaraRadera
  11. Jaså minsann!? Här plaskas det å det vildaste...
    Undrar om han är bara en bryggseglare eller äkta vara ? Det lär vi bli varse när vädret tillåter. ;-)

    SvaraRadera
  12. Näh, här plaskas det inte mycket för tillfället, men så fort det blir isfritt i hamnen så ska det plaska om Mollys välsvarvade body! :-)
    Vädret ja, på torsdag ska det snöa här söder om landsvägen hotar SMHI med - ur led är tiden, som sagt.

    SvaraRadera